اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (7)

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم...

 

به علت بارش بی وفایی، جاده عشق لغزنده است، لطفا با محبت حرکت کنید !!!

 

سـلام به رفیقی که وقتی روی ترازو میره ,

معـــرفتش از وزنــــش سنگـــــین تره !!!

 

صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تراین است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش

 

قفل ها که بی کلید شدن. چشم ها به در سفید شدن . چه امتحان خوبیه . دوریت عجب غروببیه

 

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

یل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم

میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

 

 

20بار دیدمت------19بارخندیدم------18باربه من اخم کردی---------17بارازدستم خسته شدی---- 16بار دیگه سعی کردم----------15بار14جمله عاشقانه رو به 12 زبان و11 لهجه به کمک 10 نفر بهت گفتم------------9بار صورتت رو از من برگردوندی-------------8روزازت خبری نبود 7بار برات مردم------- 6بار قوربونت رفتم---------5بار واست ضعف کردم-------4بار قهر کردی------3بار نازتو کشیدم----2بار نازکردی خندیدی وجونم به لب رسوندی-----تا 1بار بهم بگی دوستم داری

 

 

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

 

تمام امید آسیابان به وزش باده تاآسیابش از کارنیافتده،قلبم آسیاب، خودم آسیابان ونفسهایت باد.!

 

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد.

 

 

میدونی قشنگی زندگی به چیه ؟؟ اینه که تو بی خبر باشی یکی به خاطر تو با خدا راز و نیاز می کنه

 

گر چه ما را نکنی یاد ولی ما هستــــیــــم

 دل به امید پیامی که ندادی بســــتـــــیـــم 

 

عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه . تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایق

نخواهم گل که گل بی اعتبار است

تمام عمر گل فصل بهار است

تو را خواهم من از گلهای عالم

که عطر تو همیشه ماندگار است

 

 

عشق لالایی بارون تو شباست / نم نم بارون پشت شیشه هاست / لحظه ی شبنم و برگ گل یاس / لحظه ی رهایی پرنده هاست / لحظه ی عزیز با تو بودنه / آخرین پناه موندن منه

 

 

برقرار باشی و سبز ، گل من تازه بمون ، نفسام پیشکش تو ، جای من زنده بمون

 

 

مثل ساحل آرام باش تا دیگران مثل دریا بی قرارت باشند

غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر / شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر .

تنها ارزوم همینه. تا یادم نرفته راستی کاش یک روز بهم بگی من همونم که میخواستی

 

 

تو باغ ها گل سرخی تو آسمون ستاره

جایی رو سراغ ندارم که نشون از تو نداره

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم،تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا کردم.

هزار سال در این آرزو توانم بود تو هر چه دیر بیایی ، هنوز باشد زود

 

 

شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شد

از شرم ساری میان گریه هایش گفت آری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد