اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (17)

مرد:سلام بله باشگاه هستم
زن: من الان توی فروشگاهم یک کت چرمی خیلی شیک دیدم فقط هزار دلاره میشه بخرم؟
مرد: آره اگه خیلی خوشت اومده بخر
زن:می دونی از کنار نمایشگاه ماشین هم که رد میشدم دیدم اون مرسدس بنزی که خیلی دوست داشتم رو واسه فروش آوردن خیلی دلم میخواد یکی از اون ها رو داشته باشم
مرد:چنده؟
زن:شصت هزار دلار
مرد:باشه اما با این قیمتی که داره باید مطمئن بشی که همه چیزش رو به راهه
زن: آخ مرسی یه چیز دیگه هم مونده اون خونه ای که پارسال ازش خوشم میومد رو هم واسه فروش گذاشتن 950000 دلاره
مرد: خوب برو بگو 900000 تا اگه میتونی بخرش
زن: باشه بعدا میبینمت خیلی دوست دارم.
مرد:خداحافظ
مرد گوشی را قطع میکند مرد های دیگر با تعجب مات و مبهوت به او خیره میشوند
بعد مرد می پرسد: این گوشی مال کیه؟؟؟


این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!


هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه!
هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه!
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!



اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟
انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه!


می دونی فرق من با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه اما من خودم گلم!
حالا می دونی فرق تو با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی!


سن خودتو ضرب در 777 کن بعد دوباره در عدد 13 ضرب کن عدد جالبی بدست می آید!


اگه فکر میکنی بی عرضه هستی؟
اگه فکر می کنی به درد هیچ کاری نمی خوری!
اگه فکر می کنی بی مصرف هستی!
به خدا درست فکر می کنی!


این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:
1- دوستت دارم.
2- خیلی باحالی.
3- به یادتم.
4- ارزش زنگ زدن رو نداری!


از خدا پول خواستم، بانک داد.
درخت خواستم، جنگل داد.
اتاق خواستم، خونه داد.
حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده!


مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبا!
مثل پرستو فصلی کوچ کن، اما هدفمند!
مثل پروانه بمیر، دردناک اما با عشق!
مثل خر عرعر کن، بلند اما شمرده و خوان!


صبح که از خواب پا میشم نمیتونم صبحانه بخورم چون به فکر تو هستم!
ظهر که نوبت ناهار میشه نمیتونم ناهار بخورم چون به فکر تو هستم!
شب که نوبت شام میشه نمیتونم شام بخورم چون به فکر تو هستم!
شب وقتی میخوام بخوابم خوابم نمیبره چون گشنمه!


تو صحرای قلبم تو تنها شتری!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد