اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (15)

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم... 


*********************************************
 

عشق یعنی کوچیک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یه نفر به اندازه یک دنیا.

*********************************************
 


بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود

*********************************************
 بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن هزاران بار قلبم را محک زد

*********************************************
 وقتی پیام نمیدم,
خیال نکن که بی
خیال توو
روزگارتم, تو
فکرتم, به یادتم زنده به انتظارتم,
چونکه خیلی به فکرتم
حس میکنم
کنارتم!

*********************************************
 تو شیراز مادر رو از دختر نمیشه تشخیص داد تو اصفهان گدا رو از پولدر تو تهران دخترو از پسر!!

*********************************************
 یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست

*********************************************
 

اگه کوه باشی استواری ... اگه رود باشی روانی ... اگه کوه باشی بلندی اگه آسمان باشی وسیعی ... اگه خورشید باشی پر حرارتی اگه آدم باشی یه اس ام اس می فرستی!

*********************************************
 تو می تونی 2 میلیون به من قرض بدی ، می دونم که داری ، کمکم کن به خدا بهت بر می گردونم
.
.
( التماس غضنفر به یک خودپرداز!)

*********************************************
 غضنفر میفته دنبال دختره با سنگ میزنه توو سرش . بهش میگه خوب مختو زدم ها !!!

*********************************************
 لذت بوسیدن در تاریکی ده برابر بیشتر از بوسیدن در روشنایی است . (‌ وزارت نیرو )

*********************************************
 شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم،تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا کردم.

*********************************************
 نمیگم دلم اسیره نمیگم پیش تو گیره من میگم اگه نباشی دلم از غصه می میره

*********************************************
 عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه . تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایق

*********************************************
 غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر / شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد