اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (12)

اس ام اس  عشقولانه :  اگر خوبی بدی از ما دیدی حلال کن . من فردا باید برم بیمارستان برای جراحی دریچه قلب . آخه میخواهم یه دریچه بگذارم که فقط به روی تو باز بشه

 

اس ام اس  عشقولانه : زندگی کوتاه ترازآن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی ترازآن هستندکه

بشکنند فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم!

 

اس ام اس  عشقولانه :گرتواین دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست که اون مال تو باشه، مهم اینه که باشه. نفس بکشه، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره

 

اس ام اس  عشقولانه :دوست داشتن مثل ایستادن روی سیمان خیس هرچی بیشتر بمونی رفتنت سختتر می شه و اگر رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه

 

اس ام اس  عشقولانه :آرزوم بی تو محاله لحظه هام بی تو سواله
بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره
من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم
دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم

 

اس ام اس  عشقولانه :چه خوب می شد اگر، اطلاعات را با عقل اشتباه نمی گرفتیم و عشق را باهوس  و حقیقت رابا واقعیت و حلال را با حرام و دنیا رابا عقبی و رحمان را با شیطان

 

 اس ام اس  عشقولانه :موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

 

اس ام اس  عشقولانه : عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی..اما دستت پر از خاطره است

  

اس ام اس  عشقولانه :هنگامیکه دوستی به مشکلی بر خورده است، او را با پرسیدن اینکه ''چه کاری میتوامنم برایت بکنم'' آزار ندهید. یک فکر مناسبی بکنید و آنرا انجام دهید.

 

اس ام اس  عشقولانه :صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا
نشسته ام تا شاید صدایم کنی
صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی

 

اس ام اس  عشقولانه :همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد