اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (۹)

ساقیا امشب صدایت با صدایم ساز نیست,.. یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست,.. ساقیا امشب مخالف می نوازد تار تو,.. یا که من مست و خرابم یا که تارت تارنیست 

 

 ----------------------- 

از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست . مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن استبودنش را هیچکس باور نکرد  

 

 ----------------------- 

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم ..... چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم یا من برسم به یار و یا یار به من ... یا هردو بمیریم و به پایان برسیم

 ----------------------- 

دلم را هیچکس باور نداشت / هیچکس کاری به کار من نداشت بنویسید بعد مرگم روی سنگ / با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ او که خوابیده است در این گور /

 ----------------------- 

مینویسم( د ی د ا ر) تو اگر بی من و دلتنگ منی.........یک به یک فاصله ها را بردار

 ----------------------- 

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی.دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی.دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی.دوستت دارم چون به یک نگاه،عشق منی

 ----------------------- 

در راه رسیدن به اوج با مردم مهربان باش چرا که هنگام سقوط با همان مردم روبرو خواهی شد

 ----------------------- 

یه کاغذ سفید را هرچقدر هم که سفید و تمیز باشد کسی قاب نمیگیرد, برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت

 ----------------------- 

امروز به پایان میرسد من نمیگویم فردا روز دیگری است فقط میگویم تو روز دیگری هستی تو فردایی همانی که باید به خاطرش زنده بمانم

 ----------------------- 

Labkhand hich rabti be marg nadare vali to bekhand ta man barat bemiram.
.
.
.
.
Ey do se ta kuche ze ma durtar _  Naghmeye to az hame mahjurtar - Kash ke in fasele ra kam koni _  Mehnate in ghafele ra kam koni - Kash ke hamsaye ma mishodi _ Mayeye asayeye ma mishodi - Harke be didare to nayel shavad - Yekshabe hallale masael shavad 

  

Zendegi mesle alakolang baziye,yek nafare nemishe bazi kard. pas biya alakolang bazi
.
.
.
.
Ey kash mishod eshgh ra bavar koni, lahzeha ra gharghe niloofar koni, kash mikhak booye tanhai nadasht,lahzeye vesale eshgh payani nadasht
.
.
.
.
Baron nemisham ta begi ba che menati khodesho be shishe mikobe,abr misham ta az negaranie ye roze baroni har roz az panjare be man negah koni.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد