اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (2)

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم

 

==================

 

 

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی...

 

=====================

 

 

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

 

=====================

 

 

کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد و زیبا شد، کلاغ هم راضی به رضای خدابود. اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

 

=====================

 

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

 

 

=================

 

 

به سه دلیل دوستت دارم دو تاشو نمیدونم یکیشم یادم نیست

 

=====================

 

 

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد ... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

 

 

=====================

 

 

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم فقط احمقانه سکوت می کنیم

 

=====================

 

اس ام اس خنده دار

 

 

 

میدونی فرق تو با آهن چیه ؟

 

.

 

.

 

.

 

آهن زنگ میزنه ولی توی گدا اس ام اس هم به زور میزنی ! 

 

====================

 

سلام ! دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما

.

.

.

یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله

 

=====================

 

میدونی شباهت تو با باغچه چیه ؟

 

جفتتون کرم دارید

 

=====================

 

عروسه وارد یه مجلس میشه مادر شوهر میگه : صل علی محمد ، دشمن جانم آمد ! عروس هم میگه : عقرب زیر قالی ، میخواستی پسر نیاری

 

=====================

 

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی...

 

از هر چه که دارم بهترینش خودتی...

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم...

 

شاهزاده ی قصه های من ؛ خر خودتی !

====================

 

یه آبادانیه میره تو مغازه به یارو میگه: کا، بلوز داری؟

مغازه داره میگه: نه.

آبادانیه میگه: کا، شلوار داری؟

مغازه داره میگه: نه.

آبادانیه با تعجب میگه: کا، پس چرا رو شیشه نوشتی: کا لباس داریم؟

 

====================

 

پس از سریال پر طرفدار یوسف سریال زیبای لوط نبی در قزوین ساخته و بزودی پخش خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد