اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس دونی

یه عالمه اس ام اس

اس ام اس سری (1)

ترکه میره دکتر، میگه: آقای دکتر این بواسیر من خیلی اذیت میکنه. دکتره میگه: لباساتو دربیار، برو دمر بخواب رو اون تخت، ببینیم مشکلت چیه. خلاصه یارو ترکه کون‌لخت دمر میخوابه، دکتره هم یک دستکش اساسی دستش میکنه، نوک انگشتش رو میکنه به ماتحت ترکه، میپرسه: اینجا درد میکنه؟ ترکه میگه: نه آقای دکتر، یکم جلوتر. دکتره دستشو تا مچ میکنه تو، میپرسه: اینجا؟ ترکه عرق ریزان میگه: آاای.. نه آقای دکتر، یکم جلوتره. دکتره دستشو تا آرنج فرو میکنه تو، میپرسه: اینجا؟ ترکه اشک ریزان میگه: آااای.. نه آقای دکتر.. اوووخ.. جلو تره.. دکتره شاکی میشه، دستشو تا کتف فرو میکنه تو، میپرسه: اینجاست؟! ترکه نعره زنان میگه: آااای .. آره... آآ.. همینجاست! دکتره اخم میکنه، دستشو میکشه بیرون، میره جلو دستشویی صابونو بر میداره، میگه: عزیزجان، شما لوزه‌ت چرک کرده!

-------------------


رشتیه میره دکتر، میگه آقای دکتر من دیروز رفتم خانه... دکتره میگه: خب؟ هیچی قربان تو بشم، من یه چایی خوردم... خب... دیدم خانم صدایی ازش نیست... یه چایی خوردم.. دیدم لباسهای خانم وسط اتاق ولوه.. خوب؟ هیچ چی دکتر جان، خیلی شک کردم، یه چایی خوردم... خب؟ خب به جمالت دکتر جان، آمدم دیدم خانم با یه آقای غریبه رو تخت خوابیدن... تو چی کار کردی؟ من ولله خیلی عصبانی شدم، یه چایی خوردم... بعد... بعد هیچی، خانم با اون آقا کارشون وخیم شد... تو چی کار کردی؟ سر ضرب یه چایی خوردم... خوب؟ جانم براتون بگه رفتم دیدم خانم با آقا داخل همدیگه شدن... خب عزیزم تو چیکار کردی؟ خب دکتر جان بلافاصله آمدم خدمت شما ببینم این همه چایی که من خوردم ضرر نداره؟

-------------------


یه روز دوتا ترکه با لگد می‌زدند توی تخمهای همدیگه. یکی میاد بهشون میگه: شماها دردتون نمیاد؟ ترکا میگن: نه... پوتین پامونه!؟

-------------------


رشتیه جمعه صبح میخواسته یک چرت بخوابه، هی تلفن زنگ میزده و دوست و آشنا یک ربع احوال پرسی میکردن و نمیگذاشتن این بنده خدا به خوابش برسه. خلاصه آخر شاکی میشه، به زنش میگه: خانم جان، من دارم میرم بگیرم بخوابم... اگه تلفن زنگ زد، با من کار داشت، بگو آقا رضا خونه نیست. خلاصه میره تو اتاق و هنوز رو تخت ولو نشده، رررررییییینگگگ تلفن زنگ میزنه و زنش گوشی رو بر میداره، و بعد چند لحظه میگه: نخیر آقا رضا خونه‌ هستن! رشتیه شاکی میشه، داد میزنه: خانم جان، مگه من نگفتم هرکی با من کار داشت، بگو نیست؟! زنه میگه: با تو کار نداشتن، با من کار داشتن!!

-------------------


پسره با دوست دخترش مشغول کار خیر بوده، دختره خیلی حال میکنه، میگه: عزیزم... بعد ازدواج هم اینجوری بهم حال میدی؟ پسره میگه: آره عزیزم... البته اگه شوهرت بیخودی گیر نده!

-------------------

به ترکه میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،... روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

-------------------

ترکه کلیدش رو تو ماشین جا میگذاره، تا بره کلید ساز بیاره زن و بچش دو ساعت تو ماشین گیر میکنن

-------------------

ترکه از دوستش میپرسه عمیق ترین ، طولانی ترین و مح کم ترین لبی که گرفتی کی بود؟ میگه یه دفعه لبم رفت تو لوله جارو برقی ....

-------------------

ترکه تو اردبیل میمیره اعلامیه اش رو میزنن به دیوار ... تو انتخابات رای میاره

-------------------

ترکه قاضی میشه یکی میره پیشش بهش میگه من از همسایه ام شکایت دارم به من میگه گه نخور . میگه غلط کرده به اون چه ربطی داره برو بخور

-------------------

ترکه به البرادعی رئیس اژانس انرژی هسته ای میگه:تو واقعا دکتر هستی؟ اونم با افتخار می گه:بله من دکتر هستم.ترکه میگه:خوب بدبخت پس چرا تو اژانس کار میکنی؟

-------------------

ژاپنیه 15 سال به یه مورچه یاد می ده با چوب غذا بخوره مورچه رو می یاره تو میدون که به مردم نشون بده همه دور تا دور وایساده بودن نگاه می کردن از قضا یه ترکه از اونجا رد می شه می بینه همه عقب وایسادن مورچم وسطه می ره با پا موچه رو له می کنه می گه: اخه مورچم ترس داره؟

-------------------

به ترکه میگن پشو سحره ! میگه بذار بخوابم فردا بهش زنگ میزنم

-------------------

همسایه ترکه بهش میگه حالا که ماه رمضان شده میخواهی سحر صدات کنم؟ترکه میگه نه همون اصغر صدام کن

-------------------

احمدی نژاد: پیشنهاد بازی در نقش حضرت یوسف را رد کردم

-------------------

to0rke mire jo0rab fo0 ro0shi mige jo0rab nakhii dariii marde mige are to0rke mige 2nakh bede

-------------------

یکی از بزرگان ترک حکایت کند / اگر یک نفر نیمه شب چت کند / و با فرد بیگانه صحبت کند / و کم کم به چت کردن عادت کند / و یک ساعتش را سه ساعت کند / و هر شب به فردی محبت کند / به افراد قبلی خیانت کند / و با بی خیالی جنایت کند / نه حدّ و حدودی رعایت کند / و اچ آی وی ِ خویش مثبت کند / و این قصه را پر حرارت کند / برای رفیقش روایت کند / چنانکه رفیقش حسادت کند / و او هم رود نیمه شب چت کند / .......................واقعا نشستی همه رو خوندی

-------------------

یه انگلیسی، یه فرانسوی و یه ایرانی داشتن به زندگی آدم و حوا توی بهشت نیگا میکردن. انگلیسیه میگه: چه سکوتی، چه احترامی!! من مطمئنم که اینا انگلیسیند! فرانسویه میگه: اینا هم لختن، هم زیبا و هم در حال عشقبازی!! حتماً فرانسویند! ایرانیه میگه: نه لباسی، نه خونه ای! فقط یک سیب برای خوردن! تازه، فکر میکنن توی بهشتن!!! صد در صد ایرانین

-------------------

torke to jazire adam khora gir mikone, mige: khodaya chetor sabet konam man adam nistam?!

-------------------

ترکه می ره کلانتری می گه قربان زنم گم شده ! افسره می گه : مشخصاتش رو بگو . ترکه می گه: یعنی چی؟ افسره می گه: مثلا من زنم 60 کیلو قد بلند موهاش طلایی .ترکه می گه: زن من رو ولش بریم زن تو رو پیدا کنیم

-------------------

lore ba torke savare peykan mishan.torke navare video mide be lore mige bezar gush bedim.lore mige vaghean torkiaa , navare kamiono dadi migi bezar tu peykan
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد